Liza Koshy

Ska jag nämna ett namn så är det henne! En ny kärlek på YouTube!❤❤❤❤ Ja, nu hinner jag ju inte glo så mycket på det men om jag har en stund över att glo på en YT:are så är det hon! Måste få skrika ut den kärleken! 😁
Massor med jobba blir det. Måste tjäna ihop lite extra så man kan hitta på något skoj med barnen snart. Att vara ensamstående med 3 ungar o nära nog 10 papp i månaden bara i hyra, så måste man ibland dra extrapass om vi ska ha råd med äventyr. Att ha barn är DYRT. Idag drar vi en sista tur till Bro denna veckan (som jag vet). På fredag blir det fintur med frysbil (& släp?) uppöver vackra Värmland. Lördag kör man city bl.a. o på söndag, ja, det återstår att se om det blir Västerås. Jobb blir det i vilket fall.
Drömt massa mardrömmar i natt. Känner mig trött o sliten. Intar kaffe o tystnaden ligger över hemmet en stund till. Ja, förutom att Strule sjunger en opera.
Bäst att kamma sig. Ska lasta kaffe nu på morgonkvisten tillsammans med Thomas. Kommer gå tungt :)
Snygg effekt på månen igår när det var så uppenbart att det var en skugga på den!

Kommentera här: