Lördag!

Snön vräker ner. Jag har en varm känsla inombords. Sovmorgon, kaffe o en tanke om att göra något idag tillsammans med Kevin. 
Jag o Kevin tog bussen med valparna ner till Harrys för att hämta min jacka som var kvar där sen i lördags då min garderobsbiljett försvann. Valparna uppförde sig exemplariskt, lade sig tillrätta i famnen o sov. Tänkte att de kanske skulle skälla på folk eller börja gråta.
Hade hoppats på julmarknad idag för att socialträna flickorna. Men tyvärr var det inte nu, så istället ska jag vara chaufför åt Saga o Elvira o passa på att ta en lång promenad istället. Ja, valparna kan ju inte gå så långt men matte behöver röra på fläsket. Insåg nu att jag skulle behållt bärsjalen jag fick av Hannah till Ellie. Hade varit praktiskt nu! Igår lyckades det bli en välbehövlig promenad på dryga milen. 
I morgon är det jobb, hela dagen o special-uppgift de luxe :) Sen blir det långvecka där jag jobbar 7-22 ons, tors, fre o lördag. Får ledigt på måndagen dock. Så jobb på tisdag innan långledigt :)
Nej, dags att komma igång med denna dagen.
Ta det lugnt i trafiken❤
När man får sina julklappar lite för tidigt ❤

Hon gick sönder?

Kan lilla mig komma upp o morgonmysa?

Kommentera här: