2017

Himmel o helvete.
Det finns egentligen inte så mycket att tillägga längre. Känns som om året avslutas med en rejäl smäll.
Inser vad slut jag är. All kamp med mig själv o andra. Men nu skrivs de sista raderna. 2018 o ett nytt kapitel. Blanka sidor som ska fyllas med värme. Jag är tacksam ändå. Jag har lärt mig massor om mig själv o människor. Jag har fått så mycket insikt.
2018. Göra om o göra rätt. Sträva mot mina mål. Jag fick en gåva. En insikt. Ett budskap. Ett verktyg. För det är jag innerligt tacksam! "Bär huvudet högt". "Say goodbye to the old me, she's allready gone". Jag landar. Jag finner lugn. Jag finner en styrka! Jag behöver ta lite tid att reda ut lite... detaljer... Jag är okej! Och jag tillåter mig att släppa in människor. Fina, varma människor som tillför något ott. Fina människor där vi ger o tar på lika villkor. Som lyfter, stärker o för mig framåt. Nya utmaningar väntar.
Nu rör vi oss framåt.
1 Anonym:

skriven

Hoppas att jag får finnas vid din sida //Y

Svar: Självklart!❤
neverletmego.blogg.se

Kommentera här: