Insåg att tiden rusar!

Tre veckors semester har passerat. Hann knappt reagera! Vi är nu officiellt inflyttade i vårt "lilla hus på sleth:en" *hö hö hö*
Vi håller fortfarande på med flytt dock. Våra lägenheter är inte tömda o nu börjar jobbveckan, så vi får ta det allteftersom. Har i alla fall oktober ut på oss o just nu är jag tacksam för att ingen tog lägenheten tidigare!
Är nu i min lägenhet. Packar o städar. Saker ska kastas, säljas o forslas. Vi har båda gjort oss av med mycket gammalt o köpt en del nytt till vårt. Mitt i allt fortsätter livet, med tonårsproblem, barnkalas, skola o möten. Jag längtar så tills själva flyttandet är över & man får en vardag igen, med jobb, storhandling, rutiner o få bara självdö i soffan en stund framför något halvtaskigt tv program. Men jag längtar mest efter våra promenader.


Ellies rum tog form. Bilderna blev inte i ordning då jag & mobilen inte kommer överens.
Och jag som nojjade över att ha svärföräldrarna här o hjälpa. Gick ju hur bra som helst! O de gjorde ett grymt bra jobb med tapetseringen. Gick undan o jag är så tacksam, för utan deras hjälp hade vi inte hunnit!
Men att äntligen få stunder att laga mat med familjen o sätta oss ner o äta i lugn o ro är guld värt....

Kommentera här: