Gränsland

De där stunderna av reflektion. Som nu med snötyngda landskap o ljusfläckar mot nattmoln.
Minnena av dessa stunder ända tillbaka till barndomen. De känns i själen. 
Livet känns annorlunda nu. Som en helt ny bok i serien. Och livet händer så mycket nu, fast den tjocka snön dämpar ljuden. Ett lugn har infunnit sig o det är inte lika trångt att andas.
Och jag älskar samtalen med mina vänner. De djupa, de allvarsamma, de lyriska & de som lockar till skratt. Det sociala o glada kommer tillbaka. Det är så otvunget o ärligt.
Min bästa vän från förr trillade in i mitt liv igen. Min Warg-pojke. Den brutal-ärlige som jag först nu kan ta till mig det han alltid försökte säga mig. Jag är så glad att du är tillbaka i mitt liv! My brother from another mother🤣
Min konstanta, trogna följeslagare genom livet. "My best friend who listen to my bullshit, tells me its bullshit and then listens some more". Min soulsister Erica. Hon ska vara min brudtärna, det är givet!❤ 
Min nya vän i livet. När vi "tvingades" att ha kontakt så växte en riktigt fin vänskap fram & jag är så tacksam över livets nyckfullhet. Samma skrot o korn o vi har superkraften att plocka upp varann ur våra mörka hål av bipolaritet o gôbbgrinighet/depressiva tendenser. Robin, jag röstar för fortsatt fin vänskap. 🌸
Livet är nyckfullt. Man vet aldrig. Livet är tungt, men jag tycker att tack vare min familj, mina barn o mina vänner så har det varit lättare att tackla. O jag älskar de små guldkornen mest. De stunderna man inser att man kommer minnas mest...
Min dotter påstår att hon fyller 13 på torsdag. Har lovat henne favoritmaten o massa mys. Älskade unge! Mamma är så stolt så du vet inte!

Kommentera här: