Så låg så hälften vore nog.

Tokdoktorn säger att jag SKA skriva när jag mår såhär.... Låg o mens-humör i ett. Bästa kombon. Avslutade dagen med negativa känslor o jag kände att jag var på väg ner. Började dagen med tjafs. Klump i halsen. Jag mår skit. Den här känslan äter upp mig. Förgör mig. Förgiftar mitt sinne. Sprider lögner i mina tankar. Gör mig paranoid o otröstlig. Jag kan inte andas. Klumpen i halsen är så stor att det känns som jag ska svimma av syrebrist. Jag vill bara gråta floder. Släppa ut allt. Men kan inte... Funderar på att fly när tvättstugan är klar. Bort från allt. Åka mil efter mil o låta tårarna strömma (hoppas jag). Terapi-mil. Jag har så mycket att göra, men idag skiter jag i allt. Jag orkar inte. Väntar på att bli klar, sen drar jag. Flyr till min plats på jorden. Där tiden står stilla o tystnaden bedövande.

1 Anonym:

skriven

Du är starkare än de flesta du klarar av detta ta den tid du behöver ingen stress eller press

Kommentera här: