Originell titel No2: Laddar för nya året!

Snorig & hostig. Tog en tablett att sova på, men en nojjig sambo triggade upp mig så natten blev i stort sett sömnlös... Tog mig ändå upp kl5 & tränade. Börjar bli PMS-plufsig, men märker ändå att kroppen minns snabbt.
I natt har det blåst orkan, så vår ljus-gran hade böjts & katternas hus hade flugit iväg.
Idag jobbar jag igen. Har verkligen varit behövligt med all ledighet, så nu kanske man har motat utbrändheten i grind. Ska se om jag kan köra några extrapass på distributionen så vi har bra med budget inför alla våra utsvävningar & liknande. Känns som om det kommer smälla till nu, så är det dags för allt! Fick vårkänslor i morse när jag närmade mig Kristinehamn & såg gryningen komma. Är så taggad på livet! Minns förra året med värme (i dubbel bemärkelse) & hoppas på ett år som är minst lika bra!
Nej, bäst att fortsätta jobba:)

Kommentera här: