Ellies dag!

Idag fyller min minsta bebis 8 år. Kan inte fatta att tiden går så fort... Åtta år tillsammans med världens knasigaste, omtänksamma & härligaste tjej. Jag älskar henne så att hjärtat värker & hon får mina grå hår att poppa upp som popcorn! Idag är hon hos pappa & hennes syskon kommer till hennes farmor i kväll o firar lite. Själv jobbar jag, men får växla några ord med henne i kväll när jag åker från Bro. Hoppas min älskade unge får en fantastisk födelsedag!
Ute ligger ett tunt lager snö. Jag ser inte fram emot att sätta mig i en kall bil. Gå igenom en kylterminal & sen sätta sig i en kall lastbil. Hatar att frysa. Hoppas verkligen det är Kumla idag & i morgon då jag har dubbeldäckarsläpet o har verkligen ingen lust med krångel....
I huvudet försöker jag planera packningen som inte blev av. Blir sent som satan på torsdag med packning o styra upp allt med Kevin som ska till farmor. Sen upp vid 4 morgonen efter. Räck upp handen den som kommer sova på tåget!
Nej. Nu ska här svepas kaffe o packas jobbbäska i alla fall.

Kommentera här: