Riktig vardags morgon

Nja, inte riktigt då. Saga ligger o sover o det är sommarlov. Det är redan jättevarmt. I natt sov jag hos Robin i hans enorma 90 säng. Efter midnatt slängde vi oss upp o funderade på att helt enkelt gå hem till mig o min 160 säng för det var så varmt i hans lägenhet. Men vi var båda så sinnessjukt trötta. Lösningen blev en liten (LITEN) bordsfläkt & att vi helt enkelt lade oss skavfötters. Lite orolig var jag att jag skulle sparka honom i ansiktet, men jag lyckades tydligen låta bli. Sent som satan kom jag till ro o lyckades somna. 5.45 ringde alarmet o det var dags att kravla upp till våra respektive tvättstugor. Vågar inte sitta still för länge idag, då jag är rädd att inget alls blir gjort av det jag behöver styra med. Vill ju bara sova. Jag har varit ner en vända till tvättstugan o klarat av dagens träning. Trodde jag skulle gått upp massor i vikt efter träningsuppehåll o alldeles för mycket gottande, men låg stadigt kvar på samma vikt som senast inskrivna i programmet. Innan vi lade oss igår beställde vi jättefina tavlor till vårt sovrum som föreställde kartor över Perstorp & Skoghall med text orternas namn, län o koordinater. Tanken var även en till med Karlstad, men tavlorna var såpass dyra så vi skippade den. Får kanske bli en i present framöver :) Nej, dags att svepa kaffet o förbereda en vända till ner till tvättstugan. Önskar att energin kom snart. Stunder som dessa kan man sakna lite av manin....

Kommentera här: