Nervöst

Vissa saker är nu bestämt. Skönt att veta hur man ska gå vidare! Då kan jag släppa det o se framåt.
Vad gäller andra saker råder nu en spänd, tortyrlik väntan. Goda nyheter igår kväll när jag var hos Malin så jag håller tummarna så de blir blå. Jag hämtade Ellie på Caland i morse o vi passade på att åka förbi. Solen sken, redan 16 grader varmt. Åkern o ängarna stod vackra o fulländade medan sjön låg spegelblank. Här kan man få ro.
Nu ska jag o Ellie bara tvätta klart det sista innan vi ska styra mot Örebro för att skriva på lite papper. Kevin ska följa med sin farbror o farföräldrar på bröllop i Makedonien, så det behövs lite medgivanden av mig o Alex. Först lite dusch. Känns som att en riktigt varm dag stundar o jag hoppas vi kan ta en runda på Barnens ö, Wadköping o i stadsparken innan vi styr tillbaka. Längesen nu.
*tummarna domnar*

Kommentera här: