Fredag - kämpa!

Igår märktes det var sliten jag är. Sover så sjukt oroligt på nätterna o drömmer livliga mardrömmar. I natt tog jag en insomningstablett o jag fick äntligen sova hela natten. Så sjukt att man kan vara så trött att man knappt håller sig vaken, men kan inte sova tillfredsställande?
Igår kom snön. Får se hur Clion pallar med att ta sig från uppfarten o vidare till motorvägen. Tempen pendlar mellan nollan o plusset. Så trött ändå idag. O huvudvärken ligger på gränsen. Mina ögon är jag dock nöjd över! Lite Halo-effekt, men inte störigt. Märker att jag ser mycket bättre på långt håll nu! Lättare att se släpet i backspeglarna.
Började lägga pussel i en app jag har. Förväntade mig ett julmotiv men istället träder en stråhatt & solbrillor fram. Längtar efter allt vi har att se fram emot. Längtar efter vardagen. Längtar efter att baka knäck o lussebullar med barnen. Kanske får bli söndagens aktivitet då man kanske vill ha en lugn söndag efter julbordet? :)
Nej, bäst att komma iordning för jobb.

Kommentera här: