#lättroad

Upp klockan 6 o köra lillbilen. Kämpade på för att kunna komma loss lite tidigare. 
Efter jobbet kom Robin o hämtade upp mig o vi åkte för att möta upp Calle & Willes nya familj i Munkfors. De ska få flytta till en gård på landet. Kommer bli så skönt för grabbarna att få jaga möss på åkrar! Från Munkfors styrde vi kosan till Sleths stuga på Mellbystrand. Stannade till på Sia-glass o köpte med en stor kasse. Träffade svärisarna för första gången o den spontana känslan är att jag tycker om dem jättemycket! Det grillades, snackades, fikades o skrattades. Så småningom åkte jag & Robin till huset i Perstorp där vi skulle övernatta. Tegel-sutteränger är fan det värsta jag vet. Men jag blev förälskad i detta huset för det var så jävla knasigt o eget att jag föll pladask! Kändes som en ändlös labyrint av rum, dörrar o trappor. Som en fusion av Wallers, Lindskogs hus på kilene & The Windchester house. Stor o avskärmad gård med stall. Stort jävla kastanjeträd o givetvis ett eget litet vattenfall. 
Efter the grand tour så hängde vi i garaget. Förstår att Robin är nöjd med sin investering. Provsatt o det var väl precis så att jag nådde ner med båda tårna. Bakom Robin passade jag däremot perfekt! :) Fick världens pepp, så nu jävlar! 
Nu är söndagen kommen o jag styr hemåt o Robin tar mc:n. Jag styr direkt till jobbet o ska dra till Västerås. Kommer somna gott i kväll :)
Min kärlek! Du är min fröjd o glädje! Min älskare & bästa vän! Du inspirerar, motiverar o kompletterar mig. Varje dag med dig ger mig utbyte. Du är den jobbigaste o mest fantastiska människa jag känner!❤

Kommentera här: