En annan resa :)

Sitter med min kopp kaffe o funderar på vad det är jag kan ha glömt? Regnet smattrar utanför o jag är ändå tacksam för att det är just regn & inte snö som kommer. Regnet tvingar bort de snödrivor som ligger kvar o jag tänker på de fantastiskt soliga dagar vi haft!
Soliga dagar o härliga dagar på jobbet. Det skiftet vi kör, är med de härligaste kollegorna. Måndagen hade mycket gods, men vi löste det genom att samarbeta på det sätt vi gör. Det bästa har varit att äntligen få krama om min älskling! Kom hem & han hade byggt kycklingbiffar som man avnjöt med (alkoholfri) öl. Grym kille! Känns som det är nu det tar fart. Sommarens uppsving. Kalendern är smetad med aktiviteter, jobb (massa jobb) & utbildningar. Börjar fatta vad de menar med "den heliga treenigheten": jobb, livet som mamma & jag. Få den perfekta balansen.
Nej, det är väl bäst att fortsätta å packa ihop. Så länge jag har pengar, mobil o ID så löser sig allt. 
Avslutar som Håkan: Lev o njut tôsa! (Ja, ni med grabbar ;) )

Kommentera här: