Måndag

Rätt trött nu efter helgen som varit o denna måndagen. Med 12 min kvar innan min dygnsvila fick jag stanna ekipaget på VäseRasta så Munish fick komma o lösa av mig. Tillbaka till terminalen i personbil, kasta in nycklar/fraktsedlar o sedan vidare ut till Glumserud o hämta Wilma o Strule som var kvar. Lyckades sladda in på parkeringen vid 23.26, kasta i mig lite nudlar innan jag nu ligger här o väntar på skönsång från Strule som klagar på allt.

Nu ska jag försöka sova. Ny erfarenhet i morgon när det ska lastas kaffe i Karlstad som ska till Bro.
Godnatt alla!❤

Trött men glad människovarelse som har lastat saft o soppor på Orkla i Kumla
Soliga höstdagar❤
En del pall....
Ibland gör jag high five med mig själv som när jag får 90 backa med skymd sikt runt ett trailerekipage o träffar precis rätt på första försöket!
En jobbdag med vacker avslutning

Kommentera här: