Lördag.

Vem behöver sovmorgon när helgen äntligen kommer?

Som vanligt när man jobbar så har det varit massor av negativa känslor som inte alls har med jobbet o göra men jobbet förknippas med någonting negativt. Som det där med psykologisk betingning.
Jag har ont i hela kroppen för att jag är så spänd o stressad.
Men nu är det lördag morgon.  Tvättstugan var ett måste så det var bara att så snällt pallra sig upp vid 6. Sitter här o lyssnar på hur Kevin o katterna snarkar ikapp medan jag dricker mitt morgonkaffe. 
Dagen idag kommer gå i ett. Tvättstuga, städ, förhoppningsvis banken för en sån jävla dum sak som batteribyte. Det ska göras iordning för dop o shoppas dopgåvor då jag inte hunnit med det. Ellie ska hämtas mitt i allt o dopet ska ju givetvis närvaras på :) Just det ja, Kevin måste ha brallor!
Tar en sista slurk. Dags att lalla ner till tvätten....

Kommentera här: