Fortsatt dyngförkyld

Febersvettas helt sinnessjukt. Nacken värker o huvudet bultar. Har ett konstant tjutande läte inne i skallen. Torrhosta, snor o smärtor i hela kroppen. Klen o tôrrgrinar. Fick stanna hemma idag vilket stör ihjäl mig. Vill verkligen, verkligen jobba! Håller tummarna för att jag mår bättre i eftermiddag så jag kan jobba i morgon. Om bara smärtorna o nacken/kroppen o huvudvärken försvann så skulle jag kunna trotsa feber, hosta o snor.


Idag har jag lillasyster-abstinens o göteborg-längtan. Vill åka dit, snosa skiten ur Sonja o prata med Maria i timmar. Vandra gatorna upp o ner, besöka Slottskogen o gå på museet. 
Är också i den där fasen då jag tycker att vädret ska bestämma sig. Jag är redo att gå in i höst-mode, men medan det är 5 grader på morgonen så är det 25 grader vid lunch. Jag dör sedvanligt av värmeslag. Klimakterie-kossa?

Rastlös. Vill verkligen hitta vårt hem nu. Slå rot o bygga bo. Hitta en fungerande vardag o få en annan typ av frihet.
Funderar även på att byta ut Forden mot en mindre bil. Kan man säga mer ekonomisk?
Tankarna snurrar. Febern gör sig påmind. Dags att dra täcket över huvudet en stund till.

😍 I ❤ Trashpandas!
Tror jag indirekt friade till Sean Banan o han verkar gilla tanken 🤣😉
1 Anonym:

skriven

Vilken prisklass på bilen? Krya på dig leta bo kan du göra när du mår bättre!

2 Anonym:

skriven

Krya på dig❤️🌷🤗

Kommentera här: