Så om jag hade en låt...

Som representerade mitt liv. Så skulle det definitivt vara Lindsey Stirlings "Shadows". Den låten gör mig så jäkla glad o pepp! Jag älskar när man sätter på den högt, blundar o hör varenda liten detalj, från toner till tempoväxlingar. Shadows o The Arena är de absoluta favoriterna. Men jag får aldrig nog av hennes musik! Så full av liv, känsla o oändligt med nyanser o man upptäcker hela tiden något nytt.

Har varit sjuk o hemma två dagar. Där fick jag för att jag var så stolt över att min sjukfrånvaro var icke existentiell. Jag har funderat mycket. Eller så kanske det snarare är så att jag inte funderat, så tankarna tillslut slog hål på allt o de formligen forsade ut. Jag har märkt att något är ur fas. Mitt sätt att bli disträ. Klumpig. Agiterad. Och jag säger att man får bara en begränsad tid att tôrrgrina på, sen måste man agera. Jag var inte tillfreds i den situation jag befann mig i, så... Dags att göra något åt saken. Tog ett första steg igår. Håller tummarna nu. Förlåt för mitt kryptiska sätt, men jag kan nog vara rakare senare....
Fredag idag. Längtar efter min man. Mina fina man som jag förälskar mig i varje dag. Längtar efter ungarna. Tacos, fredagsmys o värme. Har önskat mig att hitta på något i helgen. Är rastlös o vill åka. Vi får väl se vad som händer :)

Kommentera här: