Några minuter att slå ihjäl

Snart möte på skolan. Sjuk som jag är så får jag inget vettigt gjort en sånhär dag då en tid är bokad någon enstaka timme mitt på dagen. Så, en chai latte införskaffad o nu, väntan. 
Hoppas på ett givande möte. Därefter hem o ta tag i hemmet. Tvätt som ska fixas med. Rum som ska försöka styras upp. Försöker få fram en taktik hur jag ska få till det idag. Samtidigt är jag så sjukt trött efter en sömnlös natt till igår, plus att gårdagen med strulet vid lastning (då jag fått tillbaka dubbeldäckarsläpet) så är jag så sjukt trött... Två dagar på 15h o inte en endaste rast. Man blir lite sliten...
Börjar få till ett hem. Klart, det är ett hus så vi kommer ha att göra fram tills vi dör. Men pusslet med att få två hem att smälta samman till ett är snart klart. Och lagom till det: julstök :) Både jag o Robin älskar jul, så här ska pyntas o pysslas. Men att det drar igång redan nu är jag lite skeptiskt till? Men å andra sidan har vi mycket på schemat o jag o Robin jobbar ju runt jul & nyår. Vi jobbar båda 23:e & 25:e. Vi får julen med varann. Sen, om Gud vill, blir det en tur ner till Skåne innan nästa arbetspass. Snart har det gått ett år sen vi började följas åt. Snart ett år som varit helt fantastiskt!! Skitjobbigt o underbart! Önskar mig fler såna (fast mest det bra då) i julklapp!😘
Nej, bäst att dra sig mot mötet. 
Med Robin är livet ett härligt äventyr. Jag vill spendera alla med honom!

Kommentera här: