Mår inte så gott #förkyld

Hostig. Snorig. Febrig. Risig. 
De mörka molnen var en fintning så jag &  Ellie drog till Mariebergsskogen i söndags. Många tankar kring denna tjej nu. Älskade unge 💜
Vi tittade på djuren, lekte i parken, fikade & badade fötterna. Skönt med egentid!
Jag & Robin kände att vi behövde röra på oss. När vi började umgås privat så var vi ofta ute o gick mil & snackade om allt mellan himmel o jord. Så genom framröstning på vårt speciella sätt, hamnade vi ute på Bonäsudden.Jag älskar våra samtal. Vårt spexande o "vårt liv som musikal". Hur kul vi kan ha! Hittade en sandstrand som fick duga nu när havet var så avlägset.

Igår fick jag vänta på att få lossa i över två timmar. Lyckligtvis så var det planställt lass att lasta, så man hann på det berömda håret. Hann åtminstone lossa släpet innan samtliga tider tog slut.
Nu ska jag slå på Creepypodden medan man styr mot Bro. Skulle vara stora volymer att lasta, men jag är inte speciellt bekymrad. Vi gör så gott vi kan o nu när TeamElit jobbar, så hjälps vi åt!

Kommentera här: