Trött...?

Sista dagen på 3 dagars. Sedvanligt trött. Gårdagen var en slitig dag. Det följer med idag. Sådär överdrivet emotionell. Kroppen känns skakig o som om beröring skulle göra ont. Den personliga sfären är större. Hem. Jag vill bara hem igen. Krama barnen & pyssla. Boa. Meditera o få tillbaka lugnet. Stänga ute alla. Känns som jag springer runt med famnen full av saker. Snubblar till o tappar allt, så det ligger utspritt över backen. Ser förtvivlat på kaoset en stund innan jag börjar plocka ihop det igen. Så är det. Gång på gång får jag samla ihop mig själv. Behöver inte vara något särskilt, mer än som en dag som igår som tar all energi o lämnar mig dränerad. Solen lyser iaf. Hoppas den kan hjälpa mig vända humöret.... Ska ta min latte o gå o stämpla in snart. Klistra på det där leedet som alltid ska finnas där. Jag måste... Om någon skulle göra något så osvenskt som att fråga hur det är fatt, så rasar jag ihop. Fake it til you make it! Sinnesstämningen ändras snart hoppas jag. Och man kan le på riktigt igen! :)

Kommentera här: