Livet❤

Wow. Detta året.
Finns en del man kanske skulle vilja förklara för vissa. Men som sagt... Är man inte heller öppen för det så...
Jag mår bra i det stora hela. Livet händer med allt vad det innebär. Jag känner mig lugn o stabil. Blir trygg i mig o är färdig med människors bullshit. Människor jag tidigare höjt till skyarna ser jag på med andra ögon. SER dem o inser att de är minst lika fucked up som jag. Till o med värre. Jag är medveten om mig. En självmedvetenhet o har en självdistans. De saknar det hos sig. En del saknar även förmågan att inse deras egen roll i det hela. Att förstå konsekvenserna av sitt handlande. Jag har ljugit. Mest för mig själv. Jag ska definitivt sluta leva efter vad jag tror att andra förväntar sig av mig. Jag lever för min skull. 
Vårsolen värmer o det är hela +6. Så mycket på gång att jag skulle behöva skriva en lista att bocka av. Försöker verkligen få in allt i kalendern. 4 personer att hålla koll på. Jag själv är sinnesförvirrad. Huga. 
Igår åkte jag, Robin o Ellie till syrran o Micke o hämtade en soffa. Min sjöng verkligen på sista versen. De var sjuka, så vi stannade bara på en snabbkopp kaffe. Ellie var också sjuk, men jag körde distrubition i två dagar så Ellie kunde följa med. Hon var absolut inte allmänpåverkad så då kunde man jobba ändå. Så svårt när det verkligen inte finns folk. På vägen hem köpte vi kött på Grön Ko, så Robin styrde upp finmiddag de luxe. Den mannen kan tillaga kött! Sovmorgon o planera nära o avlägsen framtid. Jobba idag. "Ledig" två dagar. Jobba ons, tors o fredag. Påskhelg tydligen. Ska köra Kevin till Örebro o sedan kanske jag o Saga ska laga fin påskmiddag o svulla godis :) Jobba mån, tis. Sen drar jag o tjejerna. Livet är perfekt avvägt med soffmys o äventyr. Jag älskar mitt jobb. Världens härligaste ungar o en fantastisk man att dela det med! Perfekt att bo grannar också. Kan komma o gå lite som man vill o man får sitt space. Det blir aldrig något stort projekt bara att ses. Bekymmersfritt.

Och jag minns den dagen. En solig vårdag som denna. 

Kommentera här: