En bra skitdag!

Skulle köra direktare idag. Lossa Karlskoga, Kristinehamn & OT. Inget jag är van vid, så jag började jaga upp mig innan hjärnan automatiskt slog över o byggde "checkpoints" istället. Lasta semper - check, stanna i västerås o efterdra hjulen - check, lossa - check osv. Men klart allt ska utmana! Semper var försenat, något som skulle tagit max en timme tog nu två. Avstickaren på euromaster tog sin tid o sedan kö för att få komma in o lossa. Inga truckar, ingen personal o allmänt strul! Eken kom som en räddande ängel med en hembakad muffins så jag kom upp lite i blodsocker när han såg mig blek o med glansiga ögon. Nicklas (halleluja att han är tillbaka!!) hjälpte mig styra upp lastningen.
Är verkligen jättesen o det är på det berömda håret att jag hinner (om jag hinner), men ändå är jag helt lugn om ändå jävligt trött med spänningshuvudvärk. Men det är verkligen spurten nu! Snart hemma!
I morgon är det tidig morgon o fullt ös hela dagen med tvättstuga, röj o kalas. Medan Ellie är på kalas åker jag & Saga o roar oss på egen hand.
Längtar såå efter att få hänga in nyckeln, äta, duscha o sova! This too, shall pass....

Kommentera här: