Det första halvåret av många

Så igår var det jag o Ellie hela dagen.
Så vi tankade upp vrålåket o styrde kosan mot Rottneros.
Fantastiskt väder o till o med Ellie anmärkte på lugnet som rådde.

Vi lekte en massa o att ligga i en kompisgunga o meditera medan Ellie gungade var en upplevelse :)


Jag ÄLSKAR kombinationen av grönt o rost. Vanliga vardagsföremål, "malplacerade" i en miljö där man kanske inte förväntar det.


Härligt att strosa runt här. Vacker natur o alltid något att upptäcka.
Var på bröllopsmiddag i spegelsalen här för några år sen. Drömmen är att en dag kunna göra detsamma en dag.
Spegelsalen
Min underbara, knasiga tjej!


Efter lek o rundvandringar så vart det fika. Det är srn gammalt.


Och efter Rottneros käkade vi mat i Sunne o drog sedan till stugan en stund. Där upptäckte vi vid sjön.

Här finner jag sinnesro. Här var jag som barn. Och nu är det mina barns tur.


Underbara sommarstuga
Idag är det fotbollsmatcher med Ellie innan allt ska fixas med resten av dagen. Bäst att ta fram pom-pomsen nu!

Kommentera här: