Inför natten

Körde ett extra pass kolonial i tisdags. Bytte onsdag med Kevin så han körde min mellantransport-tur idag o jag ska ta hans nästa onsdag för Emelie o Julle skulle komma förbi. Tyvärr vart det förhinder o jag fick jobba ändå. Dock inte mellantransport, men fryst till Kristinehamn, Lesjöfors, Hällefors, Molkom, Skived & Forshaga. Kul att köra lite annat emellanåt, då uppskattar man sin ordinarie körning. I morgon o på fredag är det mellantransporten som vanligt. Idag kom efterlängtat regn. Ligger nu med fönstren på vid gavel o lyssnar till ljuden utifrån. Bredvid mig ligger min man o snosar. Älskar honom så hjärtat värker! Även fast vi kan bli tokiga på varann ;) Wilma har krupit ner mellan oss som ett litet barn mellan sina föräldrar. Jag är fortfarande lite för uppe i varv för att orka sova. Lyckades se "How it ends" o kan säga att jag HATADE how it ended!!! :( detta medan jag strök högen med tvätt som väntat på mig. Försökte sen se "Tau", men måste nog se om den då jag blev avbruten. Efter vi käkat intog vi soffläge o såg på "Rings". Jag gillade den även om slutet även här gjorde mig sur! Nej, bäst att försöka komma till ro... Två långa dagar framför mig nu.

Kommentera här: