Dagar

Känns som om alla anspänningar som släppt lämnat mig som en urvriden trasa. Ellie åkte med sin pappa till tusenfryd i fredags o den som skulle bli så produktiv blev istället en dag i sängen där jag lyckades i perioder ta mig igenom "It". Den var okej, men inte tillräckligt för att hålla mig klistrad. När Robin slutat tog vi en tur till Norge o tillbaks bara för att stilla en rastlöshet som fanns fast vi samtidigt saknade orken att faktiskt göra något. I Charlottenberg stannade vi i regnet o njöt av åskan. 
Lördagen innebar jobb. Passade på att ta igen för fredagen som var den 13:e genom dörrar i baklås, blåmärken på revben o oljeläkage bland annat. Hämtade Ellie & senare styrde vi o Robin upp till mormors glasscafé o vidare till Torsby camping o bada. Sandbotten o långgrunt som fan. Rekommenderas till småbarns-föräldrar! 

Vi avrundade på Tossebergsklätten o lite mer glass innan vi körde hem, käkade o såg på Pirates. Idag vart det sovmorgon o nu jobb. Köra färskt från Västerås. Klantiga jag glömde mina tröjor i bilen så jag har bara linne o tunn jacka! Hoppas dollar store har öppet så man kanske får tag på nåt. 

Kommentera här: