"Hemligheten"

Att sätta ord nu är bland det svåraste som finns. Jag har fått ett uppvaknande av ett slag. Jag sitter här o försöker samla tankar. 
Jag vill inte säga för mycket. Jag vill inte kasta bajs eller smutskasta.
Men det är synd. Verkligen....
Och jag förstår. Jag förstår dem alla. Och jag är ledsen för att jag är en av få som kan det. Kan se helheten. Men det är svårt att se klart när man får sitt huvud nertvingat i en toalett o tvingas svälja det äckliga vattnet. 
Men du kan inte göra mig illa mer.
Du kan inte göra oss illa mer.
Men nu är det officiellt. 
Jag o Robin.
Vad ni tänker o tycker om det, det är upp till er.
Jag tänker inte hålla några tal om det. Jag står för det. Vi har fått både ris o ros.
Men där har ni det. Svart på vitt.
Jag och Robin.



1 Anonym:

skriven

Här hade jag nog missat nåt...🤗❤️/Mia

Kommentera här: