*Gäsp!*

Dags att ta sig an den 4:e 15h arbetsdagen. Är rätt sliten, men humöret är desto bättre. Ska bli skönt med helg, med att få hem Ellie o att få träffa syskonen med familjer. 
Får inte börja förän 7.10 idag men måste ändå vara där i tid så jag kan byta glödlampa till halvljusen o fylla på olja i dragkroken. Visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta i morse när jag klev ut o insåg att det var en massa snö o snöade. Skulle aldrig sagt att jag fick vårkänslor! Behöver inte det idag. Hoppas allt flyter på, även om jag kallt räknar med förseningar. Äh. Bara att ta det lugnt. Även denna dagen kommer att passera.
Klockan är strax 0600 borta i Fuerteventura o det är 18 grader. Skulle lätt kunna ta det nu känner jag... Klurar på semestrar med barnen & längtar... 
Nej, dags att ta tag i dagen ❤
God morgon ❤ (PascalCampion)

Kommentera här: