Sinnessjukt

Orkade verkligen inte upp i morse som det var tänkt. Sover jättedåligt. Strule höll låda o gjorde parkourvändningar mot fönstren i lägenheten i natt. Skulle trott att de var trötta efter sina äventyr igår då inte en, utan TVÅ katter smet emellan nätet o rasade ner från balkongen! De klarade sig fint, så no worries. Gick ut för att säkra upp nätet ordentligt nu o vad händer?! Calle klämmer sig under/emellan gallret in till grannen o försöker ta sig ner!! Fick klippa upp nätet o locka till mig odjuret o nu vägrar jag släppa ut dem! De driver mig till vansinne med sitt klagande! På lördag jobbar jag o börjar kl6. Ska kötta på o hoppas jag har möjlighet att sluta tidigare. Går allt som planerat kommer Calle o Wille flytta till en gård på landet i Hagfors. Vi får se hur det blir med de andra två... Direkt från Hagfors ner till Skåne o hälsa på svärisarna. Sova över i Perstorp o köra upp tidigt o börja jobba. Köra sena turen till Västerås. Robin får äntligen hem MC:n. Han har väntat som ett barn på julafton :)
Idag har jag att göra. Men måste få samla tankarna med en kopp kaffe. Ja, det är väl bäst att köra på!

Kommentera här: