Bättre

Att få krypa upp i min älsklings famn o bara vara liten en stund. Vila, vila, vila. Sovit massor. Nu känns det bättre...! Solen går upp över kvarteret o allt är tyst. Mitt hjärta är varmt även om drömmarna försökte dra ner mig i djupet igen. Så skönt att kunna hantera saker på ett annat sätt. Och vanligtvis när jag mått som igår hade jag sjukanmält mig o legat under täcket en vecka. Men när Robin ringde o sa "nu kommer jag o hämtar dig" gav han inte något utrymme för mina demoner att välja en annan väg, så det var bara att lyda. Kombinationen av min medvetenhet o nya kunskap, plus att Robin är som han är, gör att vi har en ärlig chans att fixa detta ihop!
Vi åkte till handelsboden o provade byxor för det är det som fattas nu. Lånar Sagas andra grejer tillsvidare & köper loss allteftersom. I helgen blir det att åka runt, då bland annat HondaCenter har sån där butiksdag. Tur att Ellie också tycker det är kul med mc ;)
Nej det är bäst att försöka komma iordning. Min arbetsvecka väntar o det ska bli kul att få träffa polarna i Bro. 

Kommentera här: