Åtminstone en morgon

Oron sitter i o vägrar släppa. Mardrömmar avlöser varann. Skönt ändå att vara medveten. På sin vakt. Det är när det börjar bli såhär som jag gör korkade beslut o drar igång projekt som jag nödvändigtvis inte orkar slutföra. Dippar. Men det känns inte hopplöst. Men det är tungt som satan....
Idag måste jag styra upp allt möjligt. Har börjat morgonen med att kravla upp 5.30 på en så kallad ledig dag o varit ner med första uppsättningen tvätt. Något är galet med min kropp. Har jobbiga smärtor både i njurar o punktvis i vänsterbenet. Förmodligen hypokondriker.... Nu ska jag unna mig kaffe. Försöka komma in i en åtminstone driven sinnesstämning. Är så trött... Nej, det är väl bäst att kötta på! Återkommer 
1 Anonym:

skriven

Hoppas att dagen blev bättre 😊

Kommentera här: