2 av 3

Idag blir det att sätta sig o köra dricka. Det kommer gå tungt, men det är kul med lite variation i alla fall. Och så här års när vägarna från Grythyttan till Örebro inte är fullt så trånga, så är det helt okej med kurviga vägar o lite mer att titta på.
Sån märklig känsla på jobbet nu. Folk är sura, paranoida o tittar snett. Är jag verkligen den ende som trivs? Förutom när jag känner av stämningen hos några av de andra... Tur att man har folket i Bro o terminalarna som är ok.
Smidigt lass igår där jag balkade två rader endast. Allt flöt på trots några incidenter. Skönt också att jag själv ytterst sällan jagar upp mig på jobbet. Idag ska min pärla in på verkstad. ABS:en funkar inte, så jag får istället köra dubbeldäckar-volvon. Betydligt större o "svajigare" bil än min o vansinnigt lättmanövrerad. Jag som är van att använda lite styrka när man svänger får försöka ta det lite varligt nu ;)
Nej men det är väl bäst att komma igång med denna dagen.

Kommentera här: