Vad är det för dag?

Jag är helt dagvill. Igår hade jag en jobbig dag med mycket ångest, minnesförluster & stunder då jag glömde bort hur man utförde de mest lättaste av saker. Tårarna kom när Magnus äntligen kom hem & vi låg i sängen. 


Idag känns det bättre. Dels för det känns som om det går åt rätt håll med vikten, sakta men säkert & dels för det kanske helt enkelt behövdes lätta på trycket igår. 
Idag har jag även redan hunnit med ett besök hos veterinären igen, för Wille hade fått av sig tratten i natt & gnagt av ett av dränen. Nu blir det till att spola igenom den dränpassagen med koksalt minst två ggr/dag. På fredag tillbaka till veterinären så får vi se...
Idag ska jag även hinna med att tvätta, städa, boka tid för synundersökning & träffa vår personalare för att dokumentera olyckan. 
Ja, det kanske är bäst att sätta igång då?

Ett av dränen är borttuggad.
Wille är lagomt road, men vi hade livliga diskussioner i bilen till veterinären att om han gett fan i dränet så hade han sluppit detta!
Tratt-paus för att få äta & tvätta sig (utom på sårområdet).

Kommentera här: