Skrällar med sjukdom

Det går virus på jobbet, så vi avlöser varandra. Igår när jag kom hem satt jag fullt påklädd i soffan med jacka & allt, plus två filtar & närmade mig sakta döden.... Natten har varit skitjobbig & idag har jag så ont i muskler & leder att jag inte vet vart jag ska göra utav mig själv! Kan inte böja fingrarna ordentligt & de är rejält svullna, ser ut som prinskorvar.

Idag blir det att kurera sig ordentligt. Är ju prat på att vi ska hitta på något kul på lördagen med alla på jobbet, jag önskar verkligen att jag orkade vara med. 
Trivs faktiskt jättebra med nya körningen, skruttbil eller ej. Blir mycket rörelse & socialt (för o nackdel). Har fått bra kontakt med några sköningar på terminalen & är jätteglad att Maria, Kerstin & Emma är med i gänget! :)

Minns inte om jag skrev det tidigare, men jag har fått bygga inhägnad på hela baksidan för grannen hotar med att förgifta katterna. Gissa vem som har ångest över det?! Inte grannen iaf....

Ja, fast nej. Försöka värma sig på kaffe & låta Alvedonet verka.

 

Tur att stängslet är diskret. Ska snygga till allt när hälsan är tillbaka.

Kommentera här: