Idag har jag trampat vatten

kämpat för att hålla mig över ytan.

Att folk på fyllan nu sjunger allsång får mig att vilja skjuta mig. Skämt å sido. Humorn. Om än en dålig sådan - har alltid hållit mig över ytan. Opassande, rå, ärlig o mörk humor. Min livboj.
Idag var en mörk dag. Med jobbiga nyheter. Med mer kamp. Och jag som inte orkar slåss längre... 
Försöker att inte skada mig. Försöker finna någon som kan byta fula ärr mot vackra konstverk. Byta en smärta mot en annan. Läka med min tatuering.
Jag ska göra en Harley Quinn (& jokern) tatuering med ett citat. Skulle vilja ha Harley från  Suicide Squad & Jokern från Dark Knight. Ska försöka komma på en bra placering bara. Har funderat på denna ett tag men känns ju lite... sådär, iom filmerna o trenden. Sedan måste jag hitta någon som är grym på porträtt. Hellre dyr o duktig än något halvdant.
Har även ett annat porträtt jag vill göra på karaktären Tate Langdon i American Horror Story också den med ett quote.
Idag har jag gråtit floder. Kämpat. Ifrågasatt om det är värt kampen. Försöker minnas att det finns en mening med allt. 

Jag skulle vilja ha denna tatuerad med fadade kanter...
...med detta quotet....
Fast jag gillar ju denna jokern mer...
Och jag älskar dessa två quoten....
Och detta porträttet med denna texten på Tate 💕 Men det är historierna bakom. Livsödena. Pusselbitarna som passar med mig...
1 Anonym:

skriven

Lilla vännen då😔 Jag hoppas allt löser sig för dig! Tystnade å kaffe finns alltid att få om du behöver.

Kommentera här: