Som en jävla roundkick

Hej å hå vad det svänger!

Såg på "13 reasons why" i beriferin & nu gråter jag & hjärtat värker.
Jag fattar precis. Jag känner igen det där så jävla väl.
Tusen o en anledning till varför.... Men bara en liten anledning att inte & den väger upp. 
Med en smärta o ett stort gapande hål har man rispat skinnet & gett det fina, tunna, knappt synliga ärr. De skulle inte synas, det var bara smärtan som skulle distrahera. Jag vill inte dö, men ibland orkar jag heller inte leva. De där små anledningarna som väger så tungt, de håller mig över ytan.
Önskar jag funnits där för honom som han fanns för mig.... Men han hade ingen anledning att stanna här... ingen som vägde tungt nog. Jag kommer aldrig glömma dig vännen!
Nu kämpar vi vidare i kampen mot mobbning, utanförskap & psykisk ohälsa!

Kommentera här: